Twee online events over digitale werkplek (tijdens HR Xpo)

Volgende week is het HR Xpo in Brussel, en ihop zal er staan met een stand over de digitale werkplek. Omdat we nu eenmaal geloven in de troeven van digitale samenwerking, voegen we ook een “digitale” laag toe aanlogo-hr-xpo het beursevent.
Dat doen we door twee internationale leiders in het domein van de digitale werkplek uit te nodigen. We voorzien namelijk online meetings die iedereen ofwel ter plaatse ofwel online kan volgen.

Lee BryantEerste event is woensdag middag (20/4) om 13u met Lee Bryant, mede oprichter en director van het POST*SHIFT in Londen, een toonaangevend bedrijf rond digitalisering.
Het gesprek met Lee zal gaan over de strategische functie van een “employee social network” (ESN) in het hele verhaal van de digitale werkplek.
Registreren voor *gratis* deelname aan dit korte event (ter plaatse of online via Skype), doe je via het invulformulier onderaan deze blogpost.

Het tweede event is donderdag namiddag (21/4) om 17u. Oscar BergDan komt Oscar Berg langs op de stand van ihop (dat is stand J trouwens) en zullen we online praten (via Google Hangout) specifiek over de rol van HR in het opzetten van die digitale transformatie. HR heeft hier een belangrijke rol te spelen. Maar hoe pak je die nieuwe rol aan? Waar moet je op letten?
Noot: Oscar is keynote spreker over social collaboration, en heeft er ook een heel goed boek over geschreven: “Collaboration in a Social Era”.
Alle informatie over dit event, en een inschrijvingsformulier vind je in deze blogpost.

Als je inschrijft voor één van deze events, wordt dan ook uitgenodigd voor een open OneNote document waarin extra informatie zal staan. Daar gaan we met z’n allen in kunnen werken (dus inclusief de gasten!).

Als je ook effectief naar HR Xpo ter plaatse komt, moet je nog even een gratis registratie doen op de site van HR Xpo zelf.

Ik kijk er naar uit om je te ontmoeten op HR Xpo. Wil je afspreken op een ander moment, stuur me dan een mailtje!


 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *